25 Aralık 2012

İkizlerimizin Doğumgünü Kutlama Hazırlıkları ve Yemekleri


   Merhabalar.. Bu kez de Taşdelen/Çekmeköy'de şık bir sitenin sosyal tesislerindeyiz..
   Bugün 12.12.2003 tarihinde doğan ikizlerimiz Emine Nur ve Melike Naz'ın doğumgününü kutlayacağız :)

   Öncelikle organizasyonumuz Çocuklar ve Büyükler Masaları'nı ayrı ayrı konsepte ve yaşlara uygun olarak (tabak,bardak,peçeteler; şapka,kaynana düdüğü,balonlar vs. ile) süsleyerek başlıyor..



   Misafirlerimiz yavaş yavaş gelirken, biz de soframıza çeşitlerimizi getirelim..
Peynirli Poğaça
Muska Börek
Minik Kek Çeşitleri  (kakaolu ve limonlu)
Patates Salatası
Pofuduk Börekler  (üst raf kıymalı, alt raf peynirli)



Kısır

Fındıklı Nefis Kurabiye



Lavaşı ve Marulu ile "Çiğköfte"  (hazır)


      Ve üzerindeki yazıları sıcaktan erise de doğumgünü pastalarımız:

  İYİ Kİ DOĞDUN MELİKE & İYİ Kİ DOĞDUN EMİNE
Doğumgünü Pastalarımız

   Birbirinden lezzetli, tatlısından tuzlusuna bu nefis lezzetlerin soframızdaki yerlerini merak mı ettiniz?

        Özel günleriniz Çay saatleriniz Davetleriniz
    ★ Kokteylleriniz Kutlamalarınız Tüm Sofralarınız için 

     menümüzden dilediğiniz siparişlerinizi evimdeki Ada Mutfak'ımla
   kaliteli malzemelerle, özenle hazırlamaktayım..
         tıklayınız:    İşte Sunabileceğim Menüm 


                                            Sipariş ve Bilgi İçin:    
                                  "adamutfak.evyemekleri@gmail.com"
 



6 yorum:

  1. merhabalaar..:)
    ne hoş,ne cici bir sayfa bu böyle..
    emeklerinize sağğlık..
    samimiyet ve huzur dolu paylaşımlarınıza bayıldım.
    takipçinizim müsadeniz ile.
    bende beklerim sayfama,arzu ederseniz...
    sevgilerimi bıraktım yürek dolusunca...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar ne hoş iltifatlar böyle :)
      çok memnum oldum beğeninize ve tanışmamıza..
      sizin de diliniz çok hoş gerçekten, teşekkür ederim..
      müsade ne demek efendim buyursunlar ben de hemen size geliyorum görüşmek üzere :)

      Sil
  2. bayildim size...cok cok begendim...tek kelimeyle harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel yorumunuz ve begeniniz icin cok cok tesekkurler.. o halde bizi izlemeye devam edin :)

      Sil
  3. ELLERINE SAGLIK CANIM

    YanıtlaSil

Zaman ayırdığınız ve kıymetli düşünceleriniz için çok teşekkürler..
Beni izlemeye aldınız mı?
Yine beklerim, görüşmek üzere..