18 Ocak 2013

Biraz Da Tuzlu Hamurişilerimden Almaz Mısınız?

       Merhaba dostlarım.. Bu hafta küçük bir operasyon geçirdim.. Hayırlı sonuçlar almayı diliyorum, dualarınızı esirgemeyin lütfen.. Tezcanlı olduğum için hemen ayaklandım ve çok şükür yine sizlerleyim :)
       Bu aralar çay saatleri, arkadaş davetleri, salatalar, sütlü tatlılar yayınladığım için, yakın zamanda yaptığım börek çöreklerimi sizlerle paylaşmadığımı farkettim..
       İlki, çok beğendiğiniz, ancak bu kez de siyah haşhaştan muhteşem bir lezzet:
Haşhaşlı Çörek

       Her yemeğin vazgeçilmezi patates ile ister rulo-kare, ister ince-uzun; hafif ve farklı bir tariften:
Patatesli Börek (Yufkadan)

      
       Her şekil ve her içerikte, kat kat hamurunun harika tadı ve bu kez de diktörtgen ve dekolteli hali ile:
Sosisli-Kaşarlı Milföy Börek

       Çiğböreğe benzeyen; ancak peynirli olan; nefis bir el açması acele börek:
Peynirli Üçgen Börek  (Kızartma)

       Elde açmalı hamurişleri ile devam edelim, mayalı hamurdan yine bir kızartma:
 Peynirli Hamur Kızartması

      Ve son olarak yine elde açmalı, iki farklı, yağsız tavada yaptığım gözleme çeşidim ile bitireyim:
Yufka Görünümlü Peynirli Gözleme  (Mayalı)

Bazlama Benzeri Peynirli Gözleme  (Karbonatlı)
      
     Konuyla alakalı diğer çeşitlerimiz için mutlaka tıklayınız: 

                            Börekler-Çörekler-Poğaçalar
 
       Özel günleriniz Çay saatleriniz Davetleriniz
Kokteylleriniz Kutlamalarınız Tüm Sofralarınız için
              Sipariş:   "adamutfak.evyemekleri@gmail.com"

       Herkese hayırlı cumalar ve keyifli haftasonları dilerim..
     Görüşmek üzere :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Zaman ayırdığınız ve kıymetli düşünceleriniz için çok teşekkürler..
Beni izlemeye aldınız mı?
Yine beklerim, görüşmek üzere..