23 Şubat 2013

Çay Saati-3 (Elmalı Turta-Ebruli Muhallebi-Peynirli Pofuduklar-Patatesli Çıtır Börek-Kuskus Salatası-Yoğurtlu Havuç Salatası)

      Uzun bir aradan sonra merhaba dostlar.. İnternete uzun bir süre giremedim, eklenecek daha çok yemeğim de var.. Sizlerden koptuğumu sanmayın ama malesef bu aralar biraz seyrelecek yayınlarım :(

      Bol çeşitli ve bol resimli bir yayınım var bugün.. Bölsek kaç yayın çıkardı bilmiyorum valla bereketli olsun dedim:) Allahtan taslağını önceden yapmıştım da hemen yayınlayayım..
      Uyarıyorum aç karnına izlemeyin :)
      4 kişilik bir "eski üniversite arkadaşları buluşması"ndayız..
      Lafı daha da uzatmadan tatlılarla başlıyorum..
      İlk tarifim herkesin bayıldığı elmalı, üzümlü, cevizli hafif ve lezzetli bir tart..
Elmalı Turta
          Çiğ hali:

          Dilimlenmiş hali:

      Ve muhteşem bir görsel şölen, muhteşem bir sütlü tatlı..
      Ebruli mi desem, örümcek ağlı mı desem :)
Çikolata Soslu Ebruli Muhallebi

         Hiçbir yerde rastlayamacağınız bu nefis tatlının işte dilimlenmiş hali:


      Şimdi gelelim tuzlulara.. Biraz sönük kalacaklar galiba değil mi tatlılardan sonra?
Peynirli Pofuduklar
     Durun ya, konuklarımız börekleri sıcak yesin, biraz ısıtalım fırında, hem de azcık daha kızarsınlar:


     Bir çeşit daha börek gelsin masaya:

      Yine biraz daha fırınlayalım böreklerimizi ve daha yakından görelim:
Patatesli Çıtır Börek
    
        Eee hanimiş salatalar mı dediniz?
Kuskus Salatası

Yoğurtlu Havuç Salatası
      
         Bir de sofranın kurulma aşamalarından birkaç kare ile bitirelim..

      Çaylarrrrrr :)  Haydi Sofraya Buyrunn..


           Yok yoookk diğer çeşitlerimiz de güzelmiş.. Ya sizce?
           Şubat ayındaki diğer çay saatleri yayınlarımı ziyaret edebilirsiniz:
                * Çay Saati-1 (Haşhaşlı Tatlı-Kokoş Kurabiye-Kısır-Poğaça)
                * Çay Saati-2 (Pizza-Z.yağlı Dolma-Lahana Salatası-Çikolatalı Bonbon)

           İyi haftasonları dilerim, görüşmek üzere..                           

   Bütün bunlar ve çok daha fazlası için;
  İşyerindeki öğlen yemeklerinizi; arkadaş günlerinizi, çay saatlerinizi;
  Her öğün ve her özel gün sofranızı renklendirmemiz için menümüze bakınız.. 
  
             (Siparişleriniz ister kendi şık sunumları,  ister özel paket servis kapları ile
                             adresinize ulaştırılır veya tarafınızdan teslim alınabilir)               

                         Sipariş ve Bilgi İçin: 
                "adamutfak.evyemekleri@gmail.com"

 

21 yorum:

  1. Eline sağlık canım hepsi nefis görünüyor sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık tarifler çok güzel..sizi takibe aldım bende sizi beklerim yeni sayfama:))http://www.mutfaksevgisi.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ilginize ve beğenize.. hayırlı olsun, hemen ekledim :) görüşmek üzere..

      Sil
  3. elınıze sağlık hepsıde cok guzel

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık hepsi çok güzel görünüyor
    Banada beklerim:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim..
      güzel bloğunuza hemen geldim :)
      [sayfanızdaki yorumumu ve buradaki yorumunuza yazdığımı cevabımı ufak bir karışıklık nedeniyle yenilemek durumunda kaldım]

      Sil
  5. Kuskus salatasını merak ettim, güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içlerindeki yapımı en kolay tarifim :)
      teşekkürler, ben de sizi ziyarete geliyorum :)

      Sil
  6. hepside çok güzel elinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Maltepe Nakliyat Firmaları
    Maltepe Nakliyat Firmaları

    Maltepe İstanbul’un Anadolu yakasında bulunan elit insanların yaşadığı kesim olarak bilinmektedir. Her ne şekilde olursa olsun gerek şehirlerarası, gerekse de şehir için taşımacılık konusunda birçok nakliyat firmasına ev sahipliği yapan önemli yerleşkelerden birisidir. Ancak evini taşıyacak olan kişiler bu firmaların arasında işini düzgün yapanı ve uygun fiyatlı olmasına dikkat etmektedir. Maalesef işini iyi yapmayanların sayısı da bir hayli fazla olunca insanlar

    YanıtlaSil
  8. Türkiye’de gelişen ekonomi ve şehirlerin kalkınması ile birlikte bir çok insan taşınarak yeni şehirlerde yeni hayatlara başlamakta. Özellikle İstanbul, Ankara ve İzmir gibi büyük kentlere her gün binlerce insan

    YanıtlaSil
  9. ŞEHİRLER ARASI NAKLİYAT
    Dilediğiniz şehirden, dilediğiniz şehire nakliyat hizmetlerimizde en uygun fiyatlar ve profesyonel hizmet sunuyoruz!

    YanıtlaSil
  10. güzel paylaşım tanıtım yazıları için iletişime geçebilirsiniz Twbseo 0542 627 38 42

    YanıtlaSil
  11. Evden eve nakliyat hizmetini işin önemini kavramış dikkatli ve titiz çalışan gerekli eğitimler sunularak tecrübe edinmiş personellerle sunan firmamız çalışmalarında her daim müşteri çıokarlarını gözetmiştir..
    https://www.beylikduzuyagmurnakliyat.com/

    YanıtlaSil

Zaman ayırdığınız ve kıymetli düşünceleriniz için çok teşekkürler..
Beni izlemeye aldınız mı?
Yine beklerim, görüşmek üzere..