09 Nisan 2013

Meyve Salatası ve Diğer Meyveli Tatlılar

         Meyve yemenin en güzel, en keyifli, en şık yolu!
Meyve Salatası

               Elma, portakal, muz, kivi ve diğer meyve çeşitleri.. Siz salatanızda neler arzu ederdiniz?

           Dileyenlere kremşanti, dileyenlere de jöle ile harika bir lezzet haline dönüşür meyve salatası..
           Ama ben daha az kalorili; daha hafif ve daha sağlıklı olması için farklı bir sunum tercih ettim.. Limonun suyunu gezdirip; şekeri dengeleyici, mis kokulu tarçını serptim ve üzerine de kavrulmuş fındık ile ceviz kullandım.. Bu şekilde de denemenizi tavsiye ediyorum..
           Ve işte sunuma hazırlar.. Değişik şekildeki kuplarda veya farklı sunumlarda sipariş edebilirsiniz..
Meyve Salatası

           Bunlar da önceki yayınlarda sizlerle paylaştığım;
           içlerinde meyve kullandığım veya meyveden yaptığım bütün Meyveli Tatlı Çeşitlerim:
Vişneli Ebruli Muhallebi



Limonlu Fırın Sütlaç
Elmalı Gül Kurabiye
Kayısı ve Kızılcık Marmelatlı Kurabiye
Kremşantili Elma Tatlısı
Vişneli Şeftali Tatlısı

Limonlu Mini Kek
İncirli Etimek Tatlısı
Böğürtlen Soslu Muhallebi
Portakal Peltesi
Elmalı Havuçlu Mini Kek

Elmalı Cevizli Turta
Böğürtlenli Yalancı Tavukgöğsü
Portakallı Islak Kek
Kremşantili Elma Tatlısı
Elmalı Çikotop

  İster söz-nişan törenlerinizde, ister kokteyllerinizde;    
İster hanımların arkadaş günlerinde, ister çay saatlerinizde;   
İster işyerindeki öğlen yemeklerinizde, ister ailece akşam yemeklerinizde; 
Ve elbette tüm özel gün ve kutlamalarınızda..

 

                 Ağzınız ne zaman tatlanmak isterse..
          (ister kendi şık sunumları, ister özel paket servis kapları ile)
                 
        Sipariş ve Bilgi İçin:     "adamutfak.evyemekleri@gmail.com" 



5 yorum:

  1. hımm bi düşüneyim tariflerimi..
    uzun bir süredir çok aktif olamıyorum internette, ama fırsat bulabildiğimde katılmayı elbette çok isterim..
    bol katılımlı güzel bir etkinlik olmasını dilerim, sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım..hepsi birbirinden güzel tarifler...:)

    YanıtlaSil
  3. yazın en hafif tatlıları meyve salataları , nefis...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle.. bugün kavun içinde bir tarife de rastladım, yazın çok daha süper olur.. teşekkürler..

      Sil

Zaman ayırdığınız ve kıymetli düşünceleriniz için çok teşekkürler..
Beni izlemeye aldınız mı?
Yine beklerim, görüşmek üzere..