22 Mart 2013

Meyve Sunumları

           Misafirlerinize daha farklı şekilde meyve ikram etmek, çocuklarınıza meyve yemeyi daha da
    sevdirmek istemez misiniz?
           İşte sizler için internetten araştırdığım, ilham alabileceğiniz,
           birbirinden farklı, birbirinden güzel; şık, eğlenceli meyve sunumları..
           Umarım beğenirsiniz ;)
A


B

C

D

E

F

G

H

I
     
J


K

L

M

N
                       

                          (resimler zamanla güncellenmektedir)

                         Her sunum postumda dediğim gibi:
                              "Sizin favoriniz hangisi?"

Unutmadan,  diğer yayınlarıma da göz atmanızı öneririm: 
  Farklı ve Şık Yemek Sunumları 
  Çocuklar İçin Sevimli Sandviçler ve Yemek Sunumları
  

6 yorum:

  1. C çok orjinal bence
    D de çok görekemli
    Hepsi birbirinden güzel aslında:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben C'yi buzluguma atip saklardim heralde :)
      D de herhalde buyuk buyuk bir davet icindir :)
      Tesekkurler, sevgiler..

      Sil
  2. benim de favorim kesinlikle C :)

    YanıtlaSil
  3. Benim favorim B ve C . Ne güzel tam bir bahar paylaşımı olmuş. Sağlıklı ve şanslı bir hafta sonu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz renklenelim istedim :) Bence E de basit ve şık..
      Çok teşekkürler, hepimiz için öyle olmuştur umarım..

      Sil

Zaman ayırdığınız ve kıymetli düşünceleriniz için çok teşekkürler..
Beni izlemeye aldınız mı?
Yine beklerim, görüşmek üzere..