30 Mayıs 2013

Tavuklu Kuskus Salatası ile Nefis İrmikli Toplar

      Merhabalar.. Bugün bir tatlı, bir tuzlu iki çeşit seçtim sizler için..
      İlki tarifi bana özel; çok farklı, gerçekten muhteşem bir salata: Tavuklu Kuskus Salatası



      Haşlanmış tavuğun kuskus makarnasıyla, yeşillikle ve mısırla buluşması; ve tabiki yoğurt-mayonez sosuyla harmanlanması böyle bir güzellik ortaya çıkarıyor..
      Üstelik gerçekten çok doyurucu ve her öğünde yenilebilecek bir salata..
Tavuklu Kuskus Salatası


       Bir diğeri de, çok hafif ve farklı bir tatlı.. Güzel tadının yanı sıra, farklı sunum alternatifleri ile, sofranızdaki şık görüntü ile emin olun konuklarınızın ilgi odağı olacak..
       Hindistan cevizi mantolu, sütlü, nefis İrmikli Toplar
İrmikli Toplar

       Geç keşfettiğim, tadına bayıldığım bu nefis tatlıyı hazırladığımda çok fazla resmini çekememiştim malesef.. Ve şuanda yiyenlerin tepkisini, beğenisini anlatmaya bu kareler yetmeyecek farkındayım..

       Ama merak etmeyin, bir sonraki yaptığımda çok daha fazla resimler çekebildim.. Ve en yakın zamanda, onları düzenleyip daha detaylı bir yayın paylaşacağım sizlerle.. Bu seferlik bununla idare edin lütfen :)

       Hoşçakalın efendim, görüşmek üzere..

Unutmayın,
Ada Mutfak lezzetlerini sofranızda görmek çok kolay..
 
                                Sipariş ve Bilgi İçin:    
                   "adamutfak.evyemekleri@gmail.com" 



8 yorum:

  1. nefis olmuslar ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  2. hepsi harika görünüyor
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    En iyi yemek sitelerini toparladığım bir yemek sitesi kütüphanesi oluşturdum:)
    Listemde siz de varsınız, bilgilendirmek istedim.
    Çalışmalarınızda başarılar...
    En İyi Yemek Siteleri

    YanıtlaSil
  4. merhaba.. öncelikle bloğunuz hayırlı olsun, ben de sizi izlemeye aldım..
    listenize dahil ettiğiniz ve yorumunuz için de ayrıca teşekkürler..
    iyi çalışmalar dilerim..

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık,nefis görünüyorlar,selamlar:)

    YanıtlaSil

Zaman ayırdığınız ve kıymetli düşünceleriniz için çok teşekkürler..
Beni izlemeye aldınız mı?
Yine beklerim, görüşmek üzere..