31 Temmuz 2013

Ramazan'ın Anlamı: İftar Yemeğimiz-2

    Bu kez de Ataşehir'de, Füsun Hanım'ın evindeki iftar davetindeyiz..
    Yine zeytinyağlılar ve ara sıcaklarla dolu, tam 12 çeşitten oluşan, bereketli bir sofra..



 
     Soframızın orta kısmında Zeytinyağlı Fasulye, Mısırlı Mevsim Salata,
     bol maydanozlu Zeytinyağlı Barbunya ve minik taslarda da üzerine zeytinyağı ve nane dökülen Cacıklar yer alıyor..
 
      Diğer açıdan bakınca da iftariyelik olarak dil peyniri, zeytin, pastırma;
      ara sıcak olarak da top köfte ve patatesler eklenmiş soframıza..
      Yayla çorbası, mutfakta kaselere döküldüğünden aramızda yok :)

       Ana yemek olarak, şehriyeli pilavın yanında;
       dileyene patlıcan beğendi, dileyene de patates püresi üzerinde tas kebabı..


      Gelelim gecenin finalindeki tatlımıza..

      Arasında kedi dili ve yine bolca çilek olan,
      hem sunumu şık hem de hafif ve lezzetli bir tatlı: Kedidilli Çilekli Kup
Kedidilli Çilekli Kup


   Allah kabul etsin, hayırlı iftarlar ve hayırlı sahurlar efendim..

                    Unutmayın, Ada Mutfak lezzetlerini  
                  iftar sofralarınızda görmek çok kolay..

    Haydi buyrun, şık iftar sofralarınızı birlikte hazırlayalım..    

                                 Sipariş ve Bilgi İçin:    
              
  "adamutfak.evyemekleri@gmail.com"


3 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    120. takipçin benim.. :)
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    ♥ Sevgiler ♥
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.. Oyle mi, cok memnun oldum:)
      Elbette gelirim, gorusmek uzere..
      Sevgiler..

      Sil

Zaman ayırdığınız ve kıymetli düşünceleriniz için çok teşekkürler..
Beni izlemeye aldınız mı?
Yine beklerim, görüşmek üzere..