07 Ağustos 2013

Ramazan'ın Anlamı: İftar Yemeğimiz-4

     Ramazan da geldi geçti dostlar, Allah seneye görmeyi de nasip etsin inşallah..
     Maalesef yoğunluktan her iftar yemeğimizi sizinle paylaşamadım.. Akşama yola çıkıyorum kısmetse.. Elimde biriken o kadar çok resim oldu ki, umarım dönüşte bir an önce düzenleyebilirim..
     Hemen sizinle bir günlük menümü daha paylaşıp müsadenizi isteyeyim.. Bu seferki daha günlük bir sofra, yazılarını daha sonra düzenleyeceğim..



Fesleğenli Makarna - Z.yağlı Fasulye

İzmir Köfte

İzmir Köfte




       Ramazanın bu güzel son gününde hepinize hayırlı iftarlar dilerim.. Ve elbette:
                        

                                    Sipariş ve Bilgi İçin:    
                    "adamutfak.evyemekleri@gmail.com"


8 yorum:

  1. ellerinize sağlık sizi izlemeye aldım bende beklerim:) http://birfiskelezzet.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Your content will continue to follow your blogs with your users who have read your developmental and benefits information.


    Ümraniye Nakliye


    Üsküdar Nakliye


    Ateşehir Nakliye


    Kartal Nakliye


    Maltepe Nakliye


    Kurtköy Nakliye


    Çekmeköy Nakliye


    Sultanbeyli Nakliye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinize sağlık sayfasındaki diğer yemek tariflerinede baktım gerçektden şimdiden canım çekti en kısa zamanda bende yapacağım

      www.tuzlaevdenevenakliyati.com

      Sil
  3. ellerinize sağlık evde yaptım çok beğendim

    www.tuzlaevdenevenakliyati.com

    YanıtlaSil

Zaman ayırdığınız ve kıymetli düşünceleriniz için çok teşekkürler..
Beni izlemeye aldınız mı?
Yine beklerim, görüşmek üzere..